cursuri arte martiale mixte - (USU FIGHT CENTER)-

''Cred foarte mult in noroc si cu cat muncesc mai mult,cu atat am mai mult noroc''

sâmbătă, 3 august 2013

Usurelu George si Royce Gracie( esenta braziliana in aluat romanesc) in Bulgaria Plovdiv (mixed martial arts)

In vara lui'93 imi aduc aminte cum un prieten mi-a recomandat sa merg la 1 centru de inchirieri casete vhs si sa urmaresc niste meciuri(batai) in cusca ,stiindu-ma un mare impatimit al sporturilor de contact si descoperind la acea vreme un luptator deloc impresionant  la prima scanare,dar care te fascina la cele aprox 80 kg ale sale prin agilitatea cu care isi ducea si finaliza la sol partenerii cu mult mai grei ca el. Atunci i-am descoperit numele si calitatile pentru prima data si de atunci numele sau si al familiei sale mi-a ramas intiparit in minte toata viata.....familia GRACIE........ROYCE GRACIE



Nu exista sistem de lupta care sa nu ne atraga ca un magnet si asta este doar inceputul.


 Ochii pe noi.......venim puternic din spate !!!!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

''Locul doi nu exista pentru noi''