cursuri arte martiale mixte - (USU FIGHT CENTER)-

''Cred foarte mult in noroc si cu cat muncesc mai mult,cu atat am mai mult noroc''

marți, 12 ianuarie 2016

Usurelu George antrenor MMA Bucuresti USU FIGHT CENTER (kickbox,muay-thai,wushu,grappling)






Nu suntem si nu reprezentam un club care a aparut pe piata pentru ca asa e trendul...nu suntem nici negustori  si nu ne axam nici pe latura comerciala ..... suntem oameni de sport al caror mod de viata se invarte in jurul sportului.
Niciodata nu am spus....am dovedit....niciodata nu am asteptat minuni....am muncit pentru ele.....niciodata nu am  asteptat caloria sa  se evapore....am chinuit-o.....niciodata nu ne-am privit in oglinda asteptand sa slabim privind.....am transpirat muncind...muncind asiduu....si cu ambitie...si  cu obiective bine stabilite...
Nu promite nimeni nimanui stele verzi pe pereti....vino sa simti pe pielea ta...da da...pe pielea ta....febra muscularara....stiu...e nesuferita ...pot sa-ti promit ca te muncesc...da' te muncesc grav....da' te ''chinui''...ardem un pic caloria....detoxifiem putin ficatul....conferim corpului o linie armonioasa....organismului ii oferim dreptul la sanatate si pofta de viata....creierului destresarea aferenta....
Ia da-te pe mana mea.!!!...si daca nu se vad rezultate din primul antrenament sau prima saptamana sau prima luna te despagubesc....consistent...e o promisiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

''Locul doi nu exista pentru noi''